30 Ocak 2011 Pazar

ve senden hala korkuyorum

ne kadar farkında olmasamda senle büyüdüm ben...

ömrümün en çılgın zamanlarını senle yaşadım...

hiç yapamam dediklerimi senle yaşadım..

ertelediğim ne varsa hep sen de buldum..

korktum ne varsa senleyken yüzleştim hep....

ben hep senle büyüdüm.



en çok senleyken sıkıldım.

ve en çok senleyken sevindm.

en mutlu mutsuzluklarımın anahtar kelimesi hep sen oldun..

ve ben inkar etsemde sende korkuyu öğrendim.



çok uzun süre kaçtım senden.

karşına çıkmya mecbur oldumu bile bile kaçtım.

hayatın , beni senin karşına çıkarıp koycana adım gibi emindm..

ama kaçmanın faydasız oldunu da sende öğrendim..



yine senleyim ve burda hiç yapmıycam dediğim birşeyi

hatta aklıma gelmeyecek birşeyi yapıorm..

senin için yazıorm hemde hiç yapmamı istemdini,

bunlarla uğraşmamı istemediğini bildiğim halde yapıorm..



ve neden bilmiorm seninleyken bunu yapmak bu kadar cezbediyor beni..

bana saçma sapan herşeyi yaşattın için sana teşekkr ediyorum.

ne kdar nefret etsemde senden..

bi o kadar sana saygı duyuyorum...



ve ne kadar rahat görünsem de,

malesef senden hala korkuorm..

ey final haftası.... "

1 yorum: